Sport iconSport iconSport icon
Klubber

KIF Snowboard

KIF Snowboard er klubben for alle Snowboardere! Alle aldere, begge kjønn, alle nivåer og alle disipliner. Sunne holdninger - Gode prestasjoner. Kontingent dekker: Treningsavgift hele sesongen, barmark og snø, Startkontingent i Norgescuprenn og medlemsavgift til forbundet. I vinterhalvåret er det kidstreninger hver tirsdag fra 18-20. Yngre junior, junior og senior trener mandag og onsdag 18-20. I tillegg har vi en Aktiv/Elitegruppe som har ekstratrening hver torsdag. Klubben har stolte tradisjoner og har hattminst ett klubbmedlem med i hvert OL siden snowboard ble OL gren i 1998. Klubben har en stor kidsgruppe og satser på leik, moro og sosiale turer. Det satses også sterkt på yngre junior/junior siden hvor vi har godt kvalifiserte trenere. Klubben har sine treninger i Kongsberg skisenter. Skisenteret satser på en super slopestyle linje og park og har hatt halfpipe i mange år. Boardercross er kanskje klubbens varemerke. Man må ikke delta på konkurranser for å oppleve det gode miljøet i klubben.

Medlemmer

Fylke / Sted

Viken
Kongsberg