Brettkveld på SNØ

30/11/2022
No items found.

Påmeldingsinfo

Krever ingen påmelding. Åpent arrangement, men deltakere må ha SNØpass eller medlemskap på SNØ for å delta. SNØpass og medlemskap på SNØ kan du kjøpe her.

Vi gleder oss til en ny sesong med Brettkveld på SNØ presentert av Jumpyard!

Brettforbundet starter opp en ny sesong med Brettkveld i samarbeid med SNØ og Jumpyard på SNØ! Det vil si at hver onsdag fra 7. september, er alle brettkjørere uansett nivå - velkomne til å være med. Det blir konkurranser med fete premier, shredding med nye og gamle venner, spennende gjester, foto-sessions, konkurranser og masse moro!

Det blir også klubbtreninger og egenorganisert aktivitet. Ønsker du ekstra oppfølging ta kontakt med en av Brettforbundets snowboardklubber som er tilstede på Snø i høst. Klubbene finner du her: https://www.brettforbundet.no/bli-medlem/snowboardklubber.

Foto: Even Brekke

Brettforbundet er veldig glade for å få med så mange gode samarbeidspartnere som skal være med å bidra til noen fantastiske Brettkvelder på Snø i hele høst.

Tusen takk til Jumpyard, Snø, Session, Capita Snowboards, Union Bindings, Ride Snowboards, Nitro Snowboards, Volcom, Mushroom Crew,  Junkyard og Burton Snowboards som er med som samarbeidspartnere gjennom høsten.

Snø er ett fantastisk anlegg som gjør det mulig at alle brettkjørere kan kjøre snowboard året rundt. Nå som høsten starter og vi gjør oss klare for vintersesongen er det med stor glede å ønske velkommen til ny sesong med Brettkveld på SNØ. Vi får besøk av mange kule gjester og sponsorer. Takk til SNØ og deres parkcrew for herlig samarbeid og til alle aktører som bidrar. Ses på SNØ onsdag 7.september, sier Sondre Hylland, prosjektleder Brettforbundet.

Foto: Matias Fosso Kristiansen

Vi minner om at dette er et offentlig arrangement hvor bilder og video blir tatt. Vi påpeker derfor at det er bare å sende oss en mail på info@brettforbudnet.no om noen som ikke ønsker å bli avbildet har blitt lagt ut et bilde av. Da er det bare å kontakte oss så sørger vi for at bildet eller videoen blir fjernet.

Onsdag 7. September: Jumpyard og Brettforbundet`s Best Trick

Onsdag 14. September: Åpen Session

Onsdag 21. September: Jumpyard og Bretforbundet`s Railjam

Onsdag 28. September: Session kommer

Onsdag 5. Oktober:  Høstferie (ingen Brettkveld)

Onsdag 12. Oktober: Mushroom Crew Snowboardlimbo

Onsdag 19. Oktober: Capita og Union Railjam og Bestline

Onsdag 26. Oktober: Burton Step On Tour / Demo dag

Onsdag 2. November: Alpe uke med SNØ

Onsdag 9. November: Volcom og Nitro Parallel Slalom

Onsdag 16. November: Ride Snowboards kommer

Onsdag 23. November: Junkyard kommer

Onsdag 30. November: Brettkveld sesongavslutning sammen med Jumpyard og Snø + Overraskelse til alle Brettkveld deltakere!

Disse kveldene er åpent for alle med SNØpass, enten man er med i klubb eller egenorganisert, er det bare å møte opp.

Når

Hver onsdag fra 7. september til 30. november kl 18:00-20:00

OBS. I høstferien (5. oktober) er det ikke Brettkveld.

Pris

Arrangementet er gratis, men deltakere må ha SNØpass eller medlemskap på SNØ for å delta. SNØpass og medlemskap på SNØ kan du kjøpe her.

Annet

Under Brettkveld på Snø stenges ingen elementer i parken gjennom høsten, alle er velkomne til å bli med på eventene, men det er også selvfølgelig lov å bare komme å kjøre parken som man vil. Arrangementene konsentreres oftest rundt ett eller noen få elementer, slik at det er alltid mange ledige elementer å kjøre på for andre gjester som kanskje ikke vil kjøre ett event akkurat denne dagen eller bare se på. Dette er lavterskel arrangementer der det å ha det gøy blir satt i sentrum. Det er ingen offisielle resultater eller påfølgende rankinglister, men vi har ofte kategoripremiering. Det blir også åpne sessions der det ikke holdes “sessions”. Det vil bli arrangert forskjellige type eventer med forskjellige formater gjennom høsten, så det blir noe for alle. Hovedaktivitet foregår i tidsrommet 18:00-20:00 på onsdager, men det er selvfølgelig lov å kjøre både før og etter denne tiden.

Se Snø sine generelle åpningstider her!

Vi ses på SNØ 14.september!

Ingen oppdateringer.