FUNKIDZCAMP 22.-26. MARS (avlyst)

Sted:
Beito
Start:
22/3/2020
Slutt:
26/3/2020

Påmeldingsinfo

På grunn av situasjonen knyttet til koronaviruset, har Brettforbundet dessverre besluttet å avlyse all organisert aktivitet ut april.

Påmeldte vil bli kontaktet for refusjon.

Mer informasjon her: https://www.brettforbundet.no/…/brettforbundets-arrangement…

Priser og påmelding

For medlemmer av klubb i Snowboardforbundet: kr 3000,-

Ikke medlem: kr 5000,- (For innmelding i Klubb klikk her).

Påmeldingsfrist 11.mars 2020.

For å melde på TRYKK HER

Info

Hvis du er for ung til å delta på Ridderuka, er Funkidz snowboardcamp noe for deg!!

FunKidz er snowboardcamp for syns-, hørsels- og bevegelseshemmede barn i alderen 10-14 år.

Funkidz campen er samtidig som Ridderuka. Campen er like populær hvert år og arrangeres for sjette året på rad! Norges idrettshøgskole stiller med flinke trenere og vi håper på masse snø og morro!

Hva skal vi gjøre?

• Ha det kjempegøy på snowboard
  • Lavterskel konkurranse med premier
  • Morsomme kveldsaktiviteter

Boforhold, mat, ledsagere:

Deltakerne bor sammen med trenere/ledsagerene.

Alle måltider blir laget i fellesskap i leiligheten. Det er trenerne/ledsagere og deltakere som sammen står for matlagingen. Foresatte/foreldre som ønsker å være med til Beitostølen må sørge for egen overnatting.

Program:

Endelig program for campen blir sendt ut med mer detaljert informasjon etter påmeldignsfristen.

Inkludert

• Overnatting 4 netter i flotte leiligheter på Stølstunet
  • Alle måltider
  • Tett oppfølging av dyktige trenere/ledsagere under hele perioden
  • Heiskort 4 dager i bakken
  • Lån av snowboardutstyr
  • Deltager må ha med sengeklær/håndkle. Hvis ikke så koster det kroner 125,-

Målgruppe:

• Syns- hørsel og bevegelseshemmede i aldersgruppe 10 - 14 år.

• Ta kontakt hvis deltager er yngre. Det er mulig å søke om å bli med for yngre deltagere.

Krav til deltagere

• Krever ingen snowboarderfaring for å delta på campen. Vi tilpasser opplegget enten om du er ny eller viderekommen.
  • Deltakerne må kunne stå/gå
  • Deltakerne må være selvhjulpen i forhold til personlig hygiene etc.

Transport

De påmeldte er selv ansvarlig for å komme seg til Beitostølen til gitt tidspunkt(Søndag kl 17:00). Etter påmeldingsfrisen blir det sendt ut en felles mail med kontaktinfo, slik at det er mulig å organisere transport sammen for deltagerne.

Ingen oppdateringer.