Lofoten Open 2020 (avlyst)

Sted:
Unstad
Start:
3/4/2020
Slutt:
3/4/2020
No items found.

Info

På grunn av situasjonen knyttet til koronaviruset, har Brettforbundet dessverre besluttet å avlyse all organisert aktivitet ut april.

Påmeldte vil bli kontaktet for refusjon.

Mer informasjon her: https://www.brettforbundet.no/…/brettforbundets-arrangement…

JADDA det blir selvfølgelig surfekonkuranse i samarbeid med årets snowboardhappening: Lofoten Bnkd Slalom!

Dagen før Lofoten Bnkd Slalom avholdes surfekonkuranssen LOFOTEN OPEN 2020 på Unstad:
Fredag 03. April
Vi kan ha max. 40 deltagere; 8 junior, 16 menn & 16 kvinner, så det blir trangt om plassene!
Sett av hele fredagen ,vi regner med å holde på fra 0900!

Det blir fete premier, felles premieutdeling med Lofoten Bnkd Slalom og ett EPISK afterparty!
PS: De som ikke har med surfeutstyr kan leie dette hos Lofoten Surfsenter for en billig penge.

Vi satser på en fantastisk helg på brett i vann og på snø!
Oppfordrer på det sterkeste damer til å melde seg på. Like premier for damer og herrer!

Detaljert informasjon om premier, premieutdeling, klokkeslett ,heat  og afterparty kommer snart.

Påmelding til surfekonkuransen Lofoten Open:
Mail: lofotenopen@gmail.com

Feed