Lofoten Banked Slalom (avlyst)

Sted:
Stamsund
Start:
2/4/2020
Slutt:
5/4/2020

Påmeldingsinfo

På grunn av situasjonen knyttet til koronaviruset, har Brettforbundet dessverre besluttet å avlyse all organisert aktivitet ut april.

Påmeldte vil bli kontaktet for refusjon.

Mer informasjon her: https://www.brettforbundet.no/…/brettforbundets-arrangement…

Trykk her for påmeldingslink til Banked Slalom

Trykk her for info og påmelding til Loften Open

Torsdag: Ankomstdag og mulighet for fisketur. Felles middag på lokal i Stamsund

Fredag: Lofoten Open på Unstad

Fredag: Topptur i skinnende sol og felles middag med påmelding i Stamsund

Lørdag: The one and only BNKD Lofoten i Stamsund alpin- og snowboardanlegg. Afterparty på kvelden

Søndag: Surfing og mulighet for instruksjon av landslagstrener Shannon Ainslie

Praktisk info

Veibeskrivelse til Stamsund Alpinanlegg:

Når du er i Stamsund er du praktisk talt i anlegget - la bilen stå og nyt utsikten fra bakken. Her har du også mulighet til å kjøre park!

Overnatting: Tilbud for deltagere BNDK Slalom Lofoten:

Lofoten Panorama:

Stor leilighet: 170 m2, 10 senger, 5 rom, 2 bad, 3 toaletter, 4250kr døgnet + vask 1400

Litt mindre, stor leilighet: 100 m2, 6 senger, 3 rom, 2 bad,  2 toletter kr 2550kr døgnet + vask 900

Her ser du Lofoten Panorama: http://www.lofotenpanorama.no/

Heiskort i Stamsund alpinsenter:

Barn fredag, lørdag, søndag: 400,-

Voksne fredag, lørdag, søndag: 500,-

Transport

Har du ikke transport eller bil, ingen problem,  som medlem i en av våre klubber får du superrabatt hos AVIS med priser helt ned til 800,- for helgen.

For priser og bestilling kan du enkelt bestille bil til rabattert pris HER

(MERK: prisene er bare gyldig dersom du kan vise medlemsskap når du henter ut bilen)

Lofoten Open

JADDA det blir selvfølgelig surfekonkuranse i samarbeid med årets snowboardhappening: Lofoten Bnkd Slalom!

Dagen før Lofoten Bnkd Slalom avholdes surfekonkuranssen LOFOTEN OPEN 2020 på Unstad:
Fredag 03. April
Vi kan ha max. 40 deltagere; 8 junior, 16 menn & 16 kvinner, så det blir trangt om plassene!
Sett av hele fredagen ,vi regner med å holde på fra 0900!

Det blir fete premier, felles premieutdeling med Lofoten Bnkd Slalom og ett EPISK afterparty!
PS: De som ikke har med surfeutstyr kan leie dette hos Lofoten Surfsenter for en billig penge.

Vi satser på en fantastisk helg på brett i vann og på snø!
Oppfordrer på det sterkeste damer til å melde seg på. Like premier for damer og herrer!

Detaljert informasjon om premier, premieutdeling, klokkeslett ,heat  og afterparty kommer snart.

Påmelding til surfekonkuransen Lofoten Open:
Mail: lofotenopen@gmail.com

Ingen oppdateringer.