NM og Lofoten Masters 2021

No items found.

Påmeldingsinfo

Generell info

Hold av datoene 30. september - 3. oktober!

LEK, Lofoten Surfeklubb og Brettforbundet inviterer til Lofoten Masters og surfe-NM 2021!

VIKTIG: Les all informasjonen under! Endringer kan komme!

Vinnere av Lofoten Masters kåres i superfinale med de to beste fra hver klasse i NM finalene og klassene uten norsk pass. Det velges 1 ekstra surfer fra NM finale eller LM semifinale. Totalt 5 surfere i hver superfinale.

Det vil være påmelding i NM-klassene (norwegian passport only);
Open (19 år+) (32 deltakere)
Damer (19 år+), (16 deltakere)
Junior(til og med 18 år)(12 deltakere gutte og jenteklasse)
Longboard (mixed class) (16 deltakere)

NB! For å delta i NM må deltagere ha norsk pass.

Lofoten Masters

(non norewgian passport)

Open (10 competitors)
Ladies (8 competitors)
Longboard (8 competitors.)

Det vil IKKE være mulig å melde seg på flere klasser samtidig.

Konkurransene vil bli kjørt med 20 minutters heat, og alle klasser kjøres med repercharge. Finaler med 30 minutter.

Alle deltagere MÅ være medlem av en surf klubb registrert under Brettforbundet. Dette av forsikringshensyn.

Pris for påmelding er 450,- NOK, og inkluderer middag på (STED KOMMER) for de som ønsker og afterparty på lørdags kveld.

Middag og afterparty blir kun for involverte i NM (deltakere, trenere, foresatte, arrangørteam) på grunn av Covid-19 restriksjoner. Dette kan endre seg! Vi oppdaterer fortløpende.

Påmeldingen er bindende. Ved avmelding før påmeldingsfrist går ut refunderes deltakerkostnad minus et administrasjonsgebyr på 200 NOK. Avmelding etter påmeldingsfrist gir ingen refusjon.

Påmeldingsfrist er torsdag 16 september. kl 12.00.

Planen er å gjennomføre konkurransen i løpet av 3 dager (torsdag-lørdag) i et tettpakket oppsett. Søndagen vil være back-up og vi anbefaler alle surfere å holde av hele dagen uansett (spesielt de som har ambisjoner i finaler).

Premieutdelingen vil finne sted på afterparty (STED KOMMER!).

Overnatting: (Mer info og gunstige tilbud kommer).

Følg med på Livestream

Lenke til youtube/facebook og Liveheats kommer!

Ingen oppdateringer.