NM Skateboard 2024

MELD DEG PÅ HER!

Format:

Hvem kan delta?

Alle deltakere må være medlem av en klubb tilhørende Brettforbundet og ha gyldig forsikring/lisens.

1. Bli medlem av en brettklubb her.

2. All info om og muligheter for kjøp av forsikring/lisens finner du her.

(Engangslisens for 2024 er satt til 200,- per konkurransedag. Våre helårsforsikringer dekker både konkurranser og all relevant kjøring/trening gjennom året).

Er du under 13 år? Da kan vi glede deg med at du går inn under NIF´s barneforsikring. Men om det er nok til deg? Det må man nesten lese seg opp på. Forsikringen omfatter barn til den dato de fyller 13 år. Her leser deg opp på NIF´s barneforsikring.

Program/tidsskjema

Klasser

Junior 13-15 år (f. 2011-2009)

Det vil si - dersom du fyller 13 år i løpet av 2024 kan du delta som junior.

Senior 16 år og eldre (f. 2008 eller tidligere)

Det vil si - dersom du fyller 16 år i løpet av 2024 kan du delta som senior.

Grener

Fredag 23. august: vert

Lørdag 24. august: street

Søndag 25. august: park/bowl (og Game of Skate på Jordal - ingen påmelding)

Premier

Reise og overnatting

Reise

Som medlem av Brettforbundet har du tilgang til gode medlemspriser på fly og bil.

Trykk her for Norwegian sin medlems-deal.

Trykk her for SAS sportspriser.

Trykk her for SIXT sin medlems-deal.

Overnatting

Brettforbundet har en avtale med Strawberry, som gjør at dersom du booker hotell gjennom linken under så vil du få rabatt på overnatting.

Bestill overnatting her!

Antidoping

Som medlem av Brettforbundet er man underlagt NIFs lov. Dette innebærer derfor at man er underlagt NIFs antidopingreglement og at man med det kan bli dopingtestet. Brettforbundet oppfordrer derfor alle utøvere til å gjennomføre Ren utøver! Klikk deg inn HER og sett i gang! På NM som ellers er det også stor mulighet for at det blir dopingkontroll. Vær forsiktig med hva du tar av medisiner. Dopinglisten er lang. Les den på www.dopinglisten.no!

Ingen oppdateringer.