Norgescup, Lista Open 2020 | Surf (avlyst)

Sted:
Start:
6/3/2020
Slutt:
8/3/2020
No items found.

Påmeldingsinfo

Generell info

På grunn av situasjonen knyttet til koronaviruset, har Brettforbundet dessverre besluttet å avlyse all organisert aktivitet ut april.

Mer informasjon her: https://www.brettforbundet.no/…/brettforbundets-arrangement…

Velkommen til Lista Open, 1 stopp, NC surfing 2020! Datoene er 6-8.mars med reservehelg 20-22. mars. GO/NO-OG annonseres kl 12 onsdagen før. Da annonseres også nøyaktig tidspunkt og sted. Premier for over 10.000 kr!

Tre klasser: open, damer og junior (t.o.m. 18 år), maks 32 plasser i open. Prinsippet om første mann til mølla gjelder! Dersom det blir fullt og du står på venteliste, så må du allikevel betale og om du ikke kommer med så får du pengene igjen på kontoen din etter arrangementet.

Lista Bølgerytterforening samarbeider med Brettforbundet og Jæren Surfklubb om arrangementet. Mer info om overnatting, parkering og sosialt opplegg kommer onsdagen før kl. 12. For mer info om Norges-cup i surfing, sjekk Brettforbundet og surf-norge.no.

Ingen oppdateringer.