Norgescup Skateboard 2023

Format:

Info kommer.

‍Hvem kan delta?

Alle deltakere må være medlem av en klubb tilhørende Brettforbundet og ha gyldig forsikring/lisens.

1. Bli medlem av en brettklubb her.

2. All info om og muligheter for kjøp av forsikring/lisens finner du her.

(Engangslisens for 2023 er satt til 200,- per konkurransedag. Våre helårsforsikringer dekker både konkurranser og all relevant kjøring/trening gjennom året).

Er du under 13år? Da kan vi glede deg med at du går inn under NIF´s barneforsikring. Men om det er nok til deg? Det må man nesten lese seg opp på. ‍Forsikringen omfatter barn til den dato de fyller 13 år. Her leser deg opp på NIF´s barneforsikring.

Tidsskjema

Med forbehold om endringer, basert på antall deltagere og vær.

12.00 Kvalifisering street alle klasser

13.30 Kvalifisering bowl alle klasser

15.00 Finaler street alle klasser

16.00 Finaler bowl alle klasser

Om det er under 10 stk i klassene, så kjøres det direkte finaler.

Aldersklasser

Kids 12 år og yngre (f. 2011 eller senere).  Ingen forhåndspåmelding.

Junior 13-15 år (f. 2010-2008). Det vil si - dersom du fyller 13 år i løpet av 2023 kan du delta som junior.

Senior 16 år og eldre (f. 2007 eller tidligere). Det vil si - dersom du fyller 16 år i løpet av 2023 kan du delta som senior.

Grener

Street, kvinner og menn junior (fyller 13 år i 2023) og senior (fyller 16 år i 2023). Hjelm påbudt på alle under 18 år.

Park/bowl kvinner og menn junior (fyller 13 år i 2023) og senior (fyller 16 år i 2023). Hjelm påbudt.

Game of SKATE, kvinner og menn

Påmelding/registrering

Meld deg på her!

Påmeldingsfrist: 15. august 2023.

Premier

Info kommer.

Reise og overnatting

Reise

Som medlem av Brettforbundet har du tilgang til gode medlemspriser på fly.

Trykk her for Norwegian sin medlems-deal.

Trykk her for SAS sportspriser.
Obs bruk sportskode SNOW999

Overnatting

Alle konkurranser foregår i løpet av lørdag 19. august, så overnatting er frivillig. Dersom du ønsker å overnatte i den flotte byen vår, har Brettforbundet en god avtale hos Nordic Choice Hotels for sine medlemmer.

Den avtalen kan benyttes når du booker hos Quality Hotel i Fredrikstad, som ligger midt i Fredrikstad sentrum.

Mer info kommer.

Bestill her!

Doping

Som medlem av Brettforbundet er man underlagt NIFs lov. Dette innebærer derfor at man er underlagt NIFs antidopingreglement og at man med det kan bli dopingtestet.

Brettforbundet oppfordrer derfor alle utøvere til å gjennomføre Ren utøver! Klikk deg inn HER og sett i gang!

På Norgescup som ellers er det også stor mulighet for at det blir dopingkontroll. Vær forsiktig med hva du tar av medisiner. Dopinglisten er lang. Les den på www.dopinglisten.no!

Ingen oppdateringer.