Norgescup Slopestyle SkiGeilo

10/3/2024
No items found.

Påmeldingsinfo

VELKOMMEN TIL NORGESCUP I SLOPESTYLE PÅ SKIGEILO!

Geilo IL Snowboard og Brettforbundet ønsker alle brettkjørere velkommen til Norgescup i Slopestyle på SkiGeilo 9. mars 2024!

ARRANGØRER

Geilo IL Snowboard og Brettforbundet.

PÅMELDING

Alle deltakere må være medlem av en klubb tilhørende Brettforbundet og ha gyldig forsikring/lisens. (Viktig å gjøre steg 1, 2 og 3 FØR du ankommer anlegget).

1. Bli medlem av en brettklubb her!

2. All info om og muligheter for kjøp av forsikring/lisens finner du her!

«Lisens» er din forsikring dersom uhellet skulle skje på trening eller konkurranse, i inn- eller utland. Som deltager på konkurranser (NM og NC) og camper arrangert av Brettforbundet er du pålagt å ha gyldig lisens. Lisensen finnes i to utgaver: engangslisens for deg som kun trenger forsikring på et individuelt arrangement, og helårslisens for deg som ønsker tryggheten dette gir.

3. Meld deg på her her!

HUSK: Alle som skal delta møte opp til registrering innenfor angitt tidspunkt. Har du ikke mulighet til å ta ut bib selv må du få noen andre til å gjøre det for deg da det ikke er mulig å hente utenfor angitt tidspunkt. Husk å levere bib tilbake etter konkurransen.

Klasseinndeling

Det kjøres kids, yngre junior, junior og open-klasse for jenter og gutter.

• KIDS-klasse > 12 år (f. >2012). KIDS-klassen blir ikke rangert, og det er premier til alle. De fleste kjørere i KIDS-klassen er 10-12 år, men det er ingen eksakt aldersgrense. Hver enkelt klubb gjør vurdering på om kjøreren kan være med på Norgescup eller ikke.
  • Yngre junior 13-15 år (f. 2009-2011). Det vil si at du skal kjøre som yngre junior dersom du fyller 13 år i løpet av 2024. Yngre junior-klassen teller på den internasjonale Rookie-rankingen (WSF).
  • Junior 16-18 år (f. 2006, 2007 og 2008). Det vil si at du skal kjøre som junior dersom du fyller 16 år i løpet av 2024. Juniorklassen teller på den internasjonale Rookie-rankingen (WSF).
  • Senior/open 19 år og eldre (f. 2005 eller tidligere). Det vil si at du skal kjøre som open dersom du fyller 19 år i løpet av 2024. Senior/openklassen er ranket i den internasjonale rankingen.

Tidsskjema

*Med forbehold om endringer

NB! Alle som skal delta møte opp til registrering innenfor angitt tidspunkt. Har du ikke mulighet til å ta ut bib selv må du få noen andre til å gjøre det for deg da det ikke er mulig å hente utenfor angitt tidspunkt. Husk å levere bib tilbake etter konkurransen.

Søndag 10. mars: Geiloparken Railjam

Snowboardgruppa i Geilo Il ønsker å invitere til Rail Jam Session søndag 10 mars, 2024. Siden vi allerede har samlet store deler av snowboard Norge til NorgesCup lørdag 9 mars, så vil vi utnytte dette til å skape enda mer god stemning og rå brettkjøring!

Rail Jam Session i parken i Vestlia:

Vi holder formatet enkelt og kjører trening på 45 minutter, før vi kjører en stor felles Jam på 1,5 time.
Her har alle mulighet til å ta så mange runs de klarer innenfor tiden. Det blir satt opp både rails og bokser, slik at alle uansett nivå kan være med!

Vi stiller med bra premier, musikk, grilling og god stemning, vi trenger bare deg for å bistå med kjøring!

Påmelding og registrering skjer på søndag morgen, i bunn av Vestlia skiheiser og koster ingenting å delta. Alle er velkommen, uansett alder!

Selv om vi kjører alle samtidig i en jam, så deles det inn i følgende klasser:

- Open jenter (16 år - )
- Open gutter (16 år - )
- Yngre junior jenter (13 -15 år)
- Yngre junior gutter (13 - 15 år)
- Kids (0-12 år)

Premier

Premier fra Session, Boardshop.no, Burton, Volcom og Nitro - samt pengepremier.

Heiskort/rennkort

Informasjon om rennkort:

Nettside: Kjøp rennkort til Geilo her!

Promokoden er: TREN24

Overnatting

Vi anbefaler Vestlia Resort som overnatting under NC på Geilo. Bestill rom på http://vestlia.no/.

Koden GEILOSNOWBOARD gir rabatt på overnatting.

Merk at det ikke lar seg gjøre å bestille kun en natt - det må være to netter.

Kontakt SkiGeilo

Tlf: +47 32 09 00 00