*NY DATO* Norgescup Slopestyle Geilo National

3/4/2021
No items found.

Påmeldingsinfo

Det blir instakonkurranse på Geilo!

Selv om det ikke blir Norgescup på Geilo denne helgen blir det instachallenge med premier fra Burton!

Gjennom hele helgen kan dere filme i Geilparken og vi vil kåre:

Best trick jente/gutt 1., 2. og 3. plass

Best edit 15-40 sekunder. Her kan dere enten lage alene eller sammen med andre

Påmelding gjennom: MERK hardpost på Instagram med #Brettforbundechallenge

Frist: Onsdag 24.2 kl 24:00

Det blir fete premier fra Burton!

Lørdag kommer også Rasmus Brøgger til å være i Geiloparken i helgul dress for å ta bilder av kjørerne. Disse bildene vil bli delt via link til alle på forbundets insta neste uke.

Foto: Paul Lockhart

Norgescup på Geilo blir dessverre utsatt pga de nasjonale smittevernreglene. Vi jobber med alternativ løsning i april, og kommer tilbake med info.

Geiloparken er helt prima og var ferdig bygget for Norgescup - så innenfor anbefalte smittevernregler er det bare å ta turen til Geilo.

Lørdag 20. februar kommer det fotograf til parken for å ta bilder, og vi kommer til å arrangere en ny Brettforbundet Instagram Challenge fra Geilo helgen det skulle vært konkurranse. Mer info kommer snart!

Overnattingstilbud

BARDØLA:Foreslår følgende og vi tar oss av sluttrengjøringen.

BARDØLA:

Pris for 10 sengs tømmerhytte per døgn = kr. 2995,-I hytten ligger det sengetøy, håndklær, en sekk med ved, fri wifi, inkl sluttrengjøring

Per voksen per døgn i dobbeltrom på hotellet = kr. 745,-

Per enkeltrom per døgn på hotellet = kr. 1045,-