Har du eller en gjeng en drøm om å starte en brettklubb?
Det er fire enkle steg man må igjennom for å starte en klubb:
- Ta kontakt med idrettskretsen der hvor dere har tenkt til å starte opp klubben.
- Velg navn på klubben. Greit å vite på forhånd: navnet kan ikke være hvaaa som helst - les mer her.
- Kall inn til stiftelsesmøte.
- Send inn søknad.


.png)












