Om Brett for Alle

Med støtte fra DAM-stiftelsen og sparebankstiftelsen har vi kunnet lansere Brett for alle, et inkluderingstilbud

Om prosjektet

Prosjektet Brett For Alle har med hensikt å gi alle som ønsker en mulighet til å oppleve gleden med skate- og snowboard. Dette gjør vi med å blant annet fjerne barrierer som tid og kostnader ved å kjøpe inn utstyr som lånes ut gratis igjennom utlånsordninger eller lokale klubber, skape aktivitet der brukerene er og ikke minst sikre en trygghet igjennom å bruke lokale aktivitetsledere.

Prosjektet ble startet på høsten i 2020 og skal gå frem til sommeren 2022, men vi håper å kunne videreføre dette som en viktig del av Brettforbundet sin aktivitet.

Prosjektet er støttet av Dam Stiftelsen

Bli med

Vi ønsker å skape så mye aktivitet som mulig, derfor ønsker vi at akkurat du tar kontakt for

For klubber

Som brettklubb er du hjertelig velkommen til å ta del i Brett For Alle! Vi bistår klubben i opplæring, utstyr, finner deltagere og setter i gang prosjektet.

Alle klubber som deltar på BFA får et start-kit, her finner du alt du trenger for å komme i gang, både digitalt og fysisk.

Vi har også en tips og triks der vi fyller på med info som vi mener brukere, klubben og aktivitetsledere har godt av å få med seg. Denne oppdaterer vi fortløpende.

Inspirerende lesning? Ja, det er bare å ta kontakt så skal vi hjelpe dere i gang.

Trykk her for kontaktinfo..

Tilhenger'n

For at vi skal kunne nå flest mulig brukere over tid, har vi nå laget BFA-Hengeren.
En skaphenger fylt med morro - er vi på vei til en plass nært deg.
For vinteren er hengeren fylt opp med bokser og rails, stoler, flag, høyttalere og en hel del komplette snowboard og sommeren er snowboardene byttet ut med skateboard.

Hengeren låner vi ut til klubber som ønsker å arrangere BFA og som ikke har lokale utlånsordninger eller nok utstyr til å dekke etterspørselen av deltagere.
Vi kjører også rundt på turne hvor målet er å sikre brettglede til hele landet.

Kommer nytt bilde når hengeren er klar.

Kontaktinfo

Besøks- og postadresse

Brettforbundet, Sandakerveien 24 C, Bygg 7D

klubbhenvendelser:

magnus@snowboardforbundet.no

E-mail presse:

matias@snowboardforbundet.no

Vi vil gjerne at du følger oss på