Brettkveld på SNØ!

30/11/2023
No items found.

Påmeldingsinfo

Klart for ny sesong med Brettkveld på SNØ!

Brettkveld på SNØ arrangeres av Vinterbro Brettklubb, Drøbak Brettklubb (DFI Brett), Varingskollen snowboardklubb, Brettforbundet og SNØ.

Denne høsten blir det mye å se frem til på SNØ, inkludert konkurranser med fete premier, shredding med nye og gamle venner, spennende gjester, foto-sessions, konkurranser og masse annen moro! Det blir også klubbtreninger og egenorganisert aktivitet. Ønsker du ekstra oppfølging, ta kontakt med en av Brettforbundets snowboardklubber som er til stede på SNØ i høst. Klubbene finner du her!

Les mer her!

Session, Burton, Volcom, Nitro, Mushrrom Crew og Snø er med som samarbeidspartnere.

Stor takk til SNØ, Fryseboksen, Vinterbro Brettklubb, Drøbak Brettklubb (DFI Brett) og Varingskollen Snowboardklubb.

Disse kveldene er åpne for alle med SNØpass, uavhengig av om man er medlem i en klubb eller egenorganisert.

Brettkveld på Snø kalender høst 2023:

Brettkveld med Mushroom Crew

Torsdag 19. oktober er det klart for Brettkveld på SNØ med Mushroom Crew. Fete premier, shredding med nye og gamle venner, spennende gjester, foto-sessions, konkurranser og mye annen snacks!

Railjam under SNØ sin Alpeuke

Lørdag 28. oktober er det klart for Railjam under SNØ sin Alpeuke.

Brettkveld med Session

Torsdag 2. november er det klart for Brettkveld på SNØ med Session.

Brettkveld med Burton

Torsdag 16. november er det klart for Brettkveld på SNØ med Burton.

Brettkveld med Volcom og Nitro

Torsdag 30. november er det klart for Brettkveld på SNØ med Volcom og Nitro.

Pris

Arrangementet er gratis, men deltakere må ha SNØpass eller medlemskap på SNØ for å delta. SNØpass og medlemskap på SNØ kan du kjøpe her.

Annet

Under Brettkveld på SNØ er ingen av parkens elementer stengt i løpet av høsten. Alle er velkomne til å delta på arrangementene, men det er også fullt mulig å bare komme og kjøre parken etter eget ønske. Arrangementene konsentreres vanligvis rundt ett eller noen få elementer, noe som betyr at det alltid vil være mange tilgjengelige elementer for andre gjester som kanskje ikke ønsker å delta i arrangementet akkurat den dagen, eller som bare ønsker å se på. Dette er lavterskel-arrangementer der det å ha det gøy blir satt i sentrum. Det er ingen offisielle resultater eller påfølgende rangeringslister, men vi har ofte premiering i ulike kategorier. I tillegg vil det være åpne sessions der det ikke holdes “konkurranser”. Gjennom høsten vil det bli arrangert en rekke ulike arrangementer med varierte formater, slik at det alltid vil være noe som passer for alle. Hovedaktivitetene finner sted mellom klokken 18:00 og 20:00 på de nevnte torsdagene, men det er selvfølgelig lov å kjøre både før og etter dette tidsrommet.

Se SNØ sine generelle åpningstider her!

Ingen oppdateringer.