Brettkveld på Snø!

Klart for ny sesong med Brettkveld på SNØ!

Vinterbro Brettklubb, Drøbak Brettklubb (DFI Brett), Varingskollen snowboardklubb, Brettforbundet og SNØ ønsker alle brettkjørere velkommen til en ny sesong med Brettkveld på SNØ.

Denne høsten blir det mye å se frem til på SNØ, inkludert konkurranser med fete premier, shredding med nye og gamle venner, spennende gjester, foto-sessions, konkurranser og masse annen moro! Det blir også klubbtreninger og egenorganisert aktivitet. Ønsker du ekstra oppfølging, ta kontakt med en av Brettforbundets snowboardklubber som er til stede på SNØ i høst. Klubbene finner du her!

Session, Burton, Volcom, Nitro, Mushroom Crew og Snø er med som samarbeidspartnere.

Brettkveld på Snø kalender høst 2023:

Oktober:

- Torsdag 19. oktober Brettkveld med Mushroom Crew

November:

- Torsdag 2. november Brettkveld med Session

- Torsdag 16. november Brettkveld med Burton

- Torsdag 30. november Brettkveld med Volcom og Nitro

I tillegg blir det en Railjam lørdag 28. oktober under SNØ sin Alpeuke.

Stor takk til SNØ, Fryseboksen, Vinterbro Brettklubb, Drøbak Brettklubb (DFI Brett) og Varingskollen Snowboardklubb.

Disse kveldene er åpne for alle med SNØpass, uavhengig av om man er medlem i en klubb eller egenorganisert.

Pris

Arrangementet er gratis, men deltakere må ha SNØpass eller medlemskap på SNØ for å delta. SNØpass og medlemskap på SNØ kan du kjøpe her.

Annet

Under Brettkveld på SNØ er ingen av parkens elementer stengt i løpet av høsten. Alle er velkomne til å delta på arrangementene, men det er også fullt mulig å bare komme og kjøre parken etter eget ønske. Arrangementene konsentreres vanligvis rundt ett eller noen få elementer, noe som betyr at det alltid vil være mange tilgjengelige elementer for andre gjester som kanskje ikke ønsker å delta i arrangementet akkurat den dagen, eller som bare ønsker å se på. Dette er lavterskel-arrangementer der det å ha det gøy blir satt i sentrum. Det er ingen offisielle resultater eller påfølgende rangeringslister, men vi har ofte premiering i ulike kategorier. I tillegg vil det være åpne sessions der det ikke holdes “konkurranser”. Gjennom høsten vil det bli arrangert en rekke ulike arrangementer med varierte formater, slik at det alltid vil være noe som passer for alle. Hovedaktivitetene finner sted mellom klokken 18:00 og 20:00 på de nevnte torsdagene, men det er selvfølgelig lov å kjøre både før og etter dette tidsrommet.

Se SNØ sine generelle åpningstider her!

Vi ses på SNØ torsdag 19.oktober!

Best Foot Forward Europe
1.5.2024

Best Foot Forward Europe

To norske på pallen i Helsinki, Finland!

Bang Slalom
30.4.2024