Brettforbundets nyhetsbrev!

Endelig sender Brettforbundet ut nyhetsbrev igjen! Dette nyhetsbrevet vil kunne gi nyttig og viktig informasjon for klubber, klubbledere, medlemmer og andre ressurspersoner i brettmiljøet.

Nyhetsbrevet vil bli sendt ut på en måte som passer de ulike behovene i miljøet. Eksempelvis vil det noen ganger sendes ut til klubbledere og andre ressurspersoner for å dele spesifikk informasjon og veiledning som er relevant for driften av klubber. Andre ganger vil det bli sendt ut til medlemmer og andre interessenter for å gi de oppdateringer om kommende arrangementer, konkurranser, medlemsfordeler og andre interessante nyheter.

Påmeldingsskjema klubbledere og andre ressurspersoner

Påmeldingsskjema medlemmer og andre interessenter

Vi oppfordrer alle i brettmiljøet til å melde seg på nyhetsbrevet. Ved å gjøre dette, kan vi enklere dele viktig og nyttig informasjon som vil være til nytte for hele miljøet. Enten det er oppdateringer om samordnet rapportering, medlemsfordeler, arrangementer, utviklingsmuligheter eller andre relevante saker, vil nyhetsbrevet være en pålitelig kanal for å holde seg oppdatert.

Vi ser frem til å engasjere dere alle gjennom dette nyhetsbrevet, og vi oppfordrer dere selv også til delta aktivt ved å sende inn forslag, artikler eller andre bidrag som kan berike innholdet.

Meld deg på nyhetsbrevet i dag!

Best Foot Forward Europe
1.5.2024

Best Foot Forward Europe

To norske på pallen i Helsinki, Finland!

Bang Slalom
30.4.2024