Endelig ny sesong med Brettkveld på SNØ

Vi gleder oss til en ny sesong med Brettkveld på SNØ!

Foto: Matias Fosso Kristiansen

Brettforbundet starter opp en ny sesong med Brettkveld i samarbeid med SNØ på SNØ! Det vil si at hver onsdag fra 7. september, er alle brettkjørere uansett nivå - velkomne til å være med. Det blir konkurranser med fete premier, shredding med nye og gamle venner, spennende gjester, foto-sessions, konkurranser og masse moro!

Det blir også klubbtreninger og egenorganisert aktivitet. Ønsker du ekstra oppfølging ta kontakt med en av Brettforbundets snowboardklubber som er tilstede på Snø i høst. Klubbene finner du her: https://www.brettforbundet.no/bli-medlem/snowboardklubber.

Foto: Even Brekke

Brettforbundet er veldig glade for å få med så mange gode samarbeidspartnere som skal være med å bidra til noen fantastiske Brettkvelder på Snø i hele høst.

Tusen takk til Snø, Session, Capita Snowboards, Union Bindings, Ride Snowboards, Nitro Snowboards, Volcom, Mushroom Crew,  Junkyard og Burton Snowboards som er med som samarbeidspartnere gjennom høsten.

Snø er ett fantastisk anlegg som gjør det mulig at alle brettkjørere kan kjøre snowboard året rundt. Nå som høsten starter og vi gjør oss klare for vintersesongen er det med stor glede å ønske velkommen til ny sesong med Brettkveld på SNØ. Vi får besøk av mange kule gjester og sponsorer. Takk til SNØ og deres parkcrew for herlig samarbeid og til alle aktører som bidrar. Ses på SNØ onsdag 7.september, sier Sondre Hylland, prosjektleder Brettforbundet.

Foto: Matias Fosso Kristiansen

Vi minner om at dette er et offentlig arrangement hvor bilder og video blir tatt. Vi påpeker derfor at det er bare å sende oss en mail på info@brettforbudnet.no om noen som ikke ønsker å bli avbildet har blitt lagt ut et bilde av. Da er det bare å kontakte oss så sørger vi for at bildet eller videoen blir fjernet.

Onsdag 7. September: Brettforbundet`s Best Trick

Onsdag 14. September: Åpen Session

Onsdag 21. September: Åpen Session

Onsdag 28. September: Session kommer

Onsdag 5. Oktober:  Høstferie (ingen Brettkveld)

Onsdag 12. Oktober: Mushroom Crew kommer

Onsdag 19. Oktober: Capita og Union kommer

Onsdag 26. Oktober: Burton Step On Tour

Onsdag 2. November: Alpe uke med SNØ

Onsdag 9. November: Volcom og Nitro kommer

Onsdag 16. November: Ride Snowboards kommer

Onsdag 23. November: Junkyard kommer

Onsdag 30. November: Brettkveld sesongavslutning sammen med Snø

Disse kveldene er åpent for alle med SNØpass, enten man er med i klubb eller egenorganisert, er det bare å møte opp.

Når

Hver onsdag fra 7. september til 30. november kl 18:00-20:00

OBS. I høstferien (5. oktober) er det ikke Brettkveld.

Pris

Arrangementet er gratis, men deltakere må ha SNØpass eller medlemskap på SNØ for å delta. SNØpass og medlemskap på SNØ kan du kjøpe her.

Annet

Under Brettkveld på Snø stenges ingen elementer i parken gjennom høsten, alle er velkomne til å bli med på eventene, men det er også selvfølgelig lov å bare komme å kjøre parken som man vil. Arrangementene konsentreres oftest rundt ett eller noen få elementer, slik at det er alltid mange ledige elementer å kjøre på for andre gjester som kanskje ikke vil kjøre ett event akkurat denne dagen eller bare se på. Dette er lavterskel arrangementer der det å ha det gøy blir satt i sentrum. Det er ingen offisielle resultater eller påfølgende rankinglister, men vi har ofte kategoripremiering. Det blir også åpne sessions der det ikke holdes “konkurranser”. Det vil bli arrangert forskjellige type eventer med forskjellige formater gjennom høsten, så det blir noe for alle. Hovedaktivitet foregår i tidsrommet 18:00-20:00 på onsdager, men det er selvfølgelig lov å kjøre både før og etter denne tiden.

Se Snø sine generelle åpningstider her!

Vi ses på SNØ 7.september!

Juniorsamling med NTG og Brettforbundet recap
29.9.2022

Juniorsamling med NTG og Brettforbundet recap

23.-25. september var det klart for juniorsamling med NTG og Brettforbundet!

Deltar ikke på park & pipe-møter
29.9.2022

Deltar ikke på park & pipe-møter

Brettforbundet og Norges Skiforbund deltar ikke på FIS-møter med representanter fra Russland og Belarus.

Superpipe og BigAir til Skimore Oslo / Wyller 2023!
28.9.2022

Superpipe og BigAir til Skimore Oslo / Wyller 2023!

Takket være økt tilskudd fra Oslo Kommune kan vi gi et enda bedre aktivitetstilbud til barn, ungdom og gamle i Oslos beste terrengpark!

SUMMIT 2024: Ti idretter, 130 utøvere, sammen som ett lag

27.9.2022

SUMMIT 2024: Ti idretter, 130 utøvere, sammen som ett lag

Hjelp Norge å ta medaljer i Paris-lekene

Samtykke til dopingkontroll for mindreårige
23.9.2022

Samtykke til dopingkontroll for mindreårige

Les om forskrift og samtykkeskjema til dopingkontroll for mindreårige!

Årets Brettmøte
22.9.2022

Årets Brettmøte

Endelig duket for "årets brettmøte"