Er du en snowboardnerd?

Arbeidet med snowboardawards 2019 er i gang, og jurysjefen har allerede en lang liste med parker, triks og kjørere som har utmerket seg gjennom sesongen som gikk. Men vi trenger flere kompetente jurymedlemmer som har lyst til å bidra!

Vi kan tilby:

-Pizza og drikke på jurymøtene
-Makt
-En stemme til å dømme andre
-Billett til snowboardawards
-God stemning på møtene, med unntak av de gangene vi krangler så busta flyr for å kåre rett vinner.

Med andre ord, dette er frivillig arbeid.

Vi forventer at du som vil være med stiller på to jurymøter, et i sommer for å finne nominerte, og et i høst når avstemningene er ferdige for å ta siste avgjørelser på vinnere. På forhånd bør du gjøre litt research på hvem som bør nomineres, og det blir nok litt diskusjoner på nett utover høsten mellom møtene. Det er selvsagt viktig at du klarer å være objektiv og ikke bare favoriserer venner, og vi er på leting etter deg som er langt over middels interessert i snowboard.

Synes du det høres gøy ut? Send en mail asap til awards@snowboardforbundet.no med hvem du er og hva du kan mye om!

Nominer dine favoritter

Selv om vi får inn noen gode jurymedlemmer så er det likevel umulig for juryen å få med seg alt som har skjedd i hele snowboard-Norge det siste året. Vi er derfor avhengige av at dere sender inn forslag til nominerte. Send dine forslag til awards@snowboardforbundet.no, eller send oss en direktemelding på facebook/instagram. Skriv gjerne også hvorfor denne fortjener en nominasjon. Alle nominasjoner må være innsendt innen 21 juli.

I utgangspunktet er det følgende priser som deles ut, men det kan også endre seg utifra hva dere der ute mener bør hedres. Juryen kan både legge til og trekke fra hvilke priser som deles ut i oktober.

Årets mannlige kjører
Årets kvinnelige kjører
Årets gjennombrudd
Årets event
Årets bilde
Årets edit
Årets part
Årets klubb
Årets anlegg
Årets triks
Årets ildsjel
Årets standout
Æresprisen

Har du tatt årets bilde?

Send inn ditt beste bilde fra sesongen som var til awards@snowboardforbundet.no. Du kan sende inn mer enn et bilde, men det blir ikke mer enn et fra samme fotograf, så vi trenger ikke hele porteføljen, det holder med det/de beste. Alle bilder må være innsendt innen 21 juli.

Fem på rampa
13.11.2019

Fem på rampa

I helgen deltok over 50 stykker på skatecamp for jenter i Trikkestallen. Vi har tatt en prat med fem av disse.

Moen på andreplass i verdenscupåpningen
13.11.2019

Moen på andreplass i verdenscupåpningen

‍Parasnowboarder Kristian Moen stakk av med dobbel pallplass i Nederland.

Kristina har oppfylt drømmen om å jobbe med skating
30.10.2019

Kristina har oppfylt drømmen om å jobbe med skating

Kristina Westad er dommer på internasjonalt nivå, talsperson for World Skate, daglig leder i B:Aurora og en aktiv skater.

Filmen fra Snowboardawards er her!
29.10.2019

Filmen fra Snowboardawards er her!

Se filmen fra Snowboardawards 2019!

Landslaget i Saas Fee
24.10.2019

Landslaget i Saas Fee

Se edit fra snowboardlandslagets samling i Saas Fee!

Tidenes kompetanseløft for park
23.10.2019

Tidenes kompetanseløft for park

Ny veileder for parkbygging skal bidra til mer aktivitet for snowboard- og skikjørere på alle nivåer, over hele landet.