Nå kan du skaffe deg forsikringen for 2024!

Uheldig i forbindelse med snow, skate og/eller surf-aktivitet? Kjøp Brettforbundets forsikring (før du skader deg).

KJØP FORSIKRING FOR 2024 HER!

Hva er Brettforbundets forsikring?

Brettforbundets forsikring er din forsikring dersom uhellet skulle skje enten på trening, konkurranse eller i forbindelse med annen brettaktivitet, i inn- eller utland. Forsikringen gjelder for deg som skater, surfer og/eller står på snowboard.

NB: Som deltager av konkurranser (NM og NC) og camper arrangert av Brettforbundet er du pålagt å ha gyldig lisens.

Er du under 13 år? Da kan vi glede deg med at du går inn under NIF´s barneforsikring. Forsikringen omfatter barn til den dato du fyller 13 år. Men om det er nok til deg? Det må du nesten lese seg opp på her!

Hvilke type forsikringer tilbyr vi?

Brettforbundet tilbyr to typer forsikringer – engangslisens og helsårslisens.

Engangslisensen er for deg kun trenger forsikring på et individuelt arrangement (for eksempel NC Slopestyle & Big Air, surf-NM eller en Norgescup i skateboard) og kjøpes ved påmelding. 200 kr.
Helårslisensen er for deg som ønsker tryggheten dette gir hele året med en utvidet dekningsgrad. 1450 kr.

Hva går pengene til?

Pengene går utelukkende til å dekke utgiftene for forsikringen.

Når gjelder forsikringen?

ORGANISERTE IDRETTSØVELSER

Dekker idrettsskade som følge av den idrett som forsikringsavtalen omfatter, samt treningsøvelser som naturlig hører sammen med denne i regi av klubben.

• Under konkurranser, oppvisninger
  • Under trening på idrettsbane/ i idrettshall / i løyper
  • Fellestrening utenfor bane/hall ledet av instruktør
  • Relevant egentrening i treningstøy som naturlig inngår i et planlagt treningsprogram fra din trener. Inkluderer relevant egentrening for dommere.
REISE

Under direkte reise til/fra organisert idrettsutøvelse dekker forsikringen ulykkesskade.

OPPHOLD

Ved opphold på konkurranse-/treningssted i forbindelse med organisert idrettsutøvelse, dekker forsikringen ulykkesskade.

Under reise som foregår utenfor utøverens hjemsted, gjelder forsikringen også under opphold, men høyst en uke før første og tre dager etter siste konkurransedag/treningssamling – enten utøver reiser samlet eller hver for seg.

Les mer om forsikringen og forsikringsvilkårene her!

Ta kontakt med Magnus på magnus@brettforbundet.no for spørsmål.