Gjenoppbygging av Jerikobakken skianlegg etter brann

20. juni 2022 brant det i utstyrslageret til Jerikobakken skianlegg på Lindeberg i Oslo. Bygget ble totalskadet og medførte at alt av utlånsutstyr for mange hundre tusen kroner ble tapt, i tillegg til at også snøkanonene fikk hard medfart etter varmeutviklingen. Jerikobakken trenger derfor din hjelp!

Støtt spleisen her!

Brannen gjør at det unike tilbudet for barn og unge i Groruddalen nå står i fare. Jerikobakken har lenge hatt en sosial profil og vært et samlingspunkt og et unikt tilbud for barn og unge i Groruddalen. Anlegget eies av Oslo kommune, men driftes av ivrige frivillige som står på dag og natt for å gi de unge i nabolaget en mulighet til å stå på brett. Gjennom å tilby opplæring og utlån av utstyr sørger de for at ungdom opplever en meningsfylt aktivitet med mye læring og ansvar.

Jerikobakken trenger derfor din hjelp - hvor alle pengene som samles inn går direkte til å erstatte utstyr og bygningsmassen som ble ødelagt i brannen, eller dersom det samles inn mer penger enn det det er behov for, til å oppgradere utstyr og bygningsmassene i bakken.

Det er mange som er glad i den lille lokale slalåmbakken. Brettforbundet oppfordrer derfor alle brettkjørere til å gi et lite eller stort bidrag for å bidra til å gjenreise Jerikobakken og ta del i denne spleisen - for barn og ungdom, og nabolaget på Lindeberg og Groruddalen.

Les mer og gi din støtte her!

NM Vert Nesodden 2022
10.8.2022

NM Vert Nesodden 2022

Velkommen til Vert-NM på Nesodden

Momskompensasjonen 2022
9.8.2022

Momskompensasjonen 2022

Frist 15. august

Skateboard-NM i Bodø recap
7.8.2022

Skateboard-NM i Bodø recap

I helgen ble det kåret seks nye norgesmestere og utdelt to kongepokaler da NM i skateboard ble arrangert i Bodø!

Her er resultatene fra skateboard-NM i Bodø!
6.8.2022

Her er resultatene fra skateboard-NM i Bodø!

Her er resultatene fra helgens skateboard-NM i Bodø!

NM Skateboard 2022 Bodø
2.8.2022