Kirkerud Open by Mons Røisland!

MONS RØISLAND OG PORSCHE CENTER ASKER & BÆRUM INVITERER TIL EN MORSOM DAG FOR HELE FAMILIEN I KIRKERUDBAKKEN  11. MARS 2023.

Velkommen til "Kirkerud Open" - en aktivitetsdag for hele familien! Lørdag 11. mars 2023 inviterer Mons Røisland sammen med Porsche Center Asker & Bærum og BSK Snowboard til en dag for hele familien i Kirkerudbakken i Bærum.

Her kan alle barn og unge prøve seg på brett, det  spiller ingen rolle om du har prøvd brett før – Kirkerudbakken har utstyr man kan leie og BSK sine instruktører vil være tilstede og gir gratis instruksjon!

I tillegg til parallellslalåm-konkurranse for de første 80 påmeldte, har Mons utfordret sine venner, som også konkurrerer/har konkurrert på høyt nivå, til en ekstra showklasse. Flere av disse vil også være med å henge bakken – så her et det mulig å få noen gode tips og råd og kanskje lære seg nye triks. Det blir flotte premier og giveaways, hangouts i Norrøna og Porsches telt og Kirkerud fyrer opp grillen med gratis mat til alle påmeldte.

Porsche Center Asker & Bærum stiller med deres ulike modellutvalg som kan prøvekjøres gjennom hele dagen.

Husk å vær tidlig ute da det kun er 80 plasser i selve rennet. Vi gleder oss utrolig mye til å se dere i bakken! Vel møtt!

NB - 80 deltakere er maks antall i konkurransen men det er uendelig mulighet for å møte opp og være med gjennom selve dagen, men da for 300 kr for alle som møter opp utover de 100 første som møter opp.

ARRANGØR:

Mons Røisland sammen med Porsche Center Asker & Bærum & BSK Snowboard

PÅMELDING:

Alle deltakere må være medlem av en klubb tilhørende Brettforbundet om de er over 13 år og ha gyldig forsikring/lisens. (Viktig å gjøre steg 1, 2 og 3 FØR du ankommer).

1. Bli medlem av en brettklubb her.

2. All info om og muligheter for kjøp av forsikring/lisens finner du her. Engangslisenser kjøpes på konkurransedagen/registreringen. Er du under 13 år holder det å være medlem av et idrettslag innunder NIF. Da kan vi glede deg med at du går inn under NIF´s barneforsikring. Her kan du lese deg opp på NIFs barneforsikring.

3. Meld deg på «Kirkerud open by Mons Røisland» HER!

KLASSEINNDELING:

Det kjøres kids og junior klasse for jenter og gutter.

• KIDS-klasse >12 år (f. >2011)

KIDS-klassen blir ikke rangert, og det er premier til alle.

• Junior 13-18 år (f. 2005-2010).

PREMIER

Flotte premier fra Porsche og Norrøna.

FORELØPIG TIDSSKJEMA

09:00-10:00 Oppmøte og registrering alle klasser

10:00-12:00 Kjør med Mons Røisland (med trening i løypa)

12:00-13:00 Lunsj og hangout i teltene til Porsche og Norrøna, med info om start og gjennomføring.

13:00-15:00 Paralellslalåm - alle klasser.

15:00-16:00 «RACE OF STARS" - showklasse med kjente snowboardkjørere.

16:00-17:00  Premieutdeling alle klasser, gruppebilde mm.

REGISTRERING

For henvendelser vedrørende registrering, kontakt haavard@askerkiropraktor.no eller madeleine.lundberg@porsche-asker.no

Foto: Daniel Tengs

Høvdingen av Høgevarde 2024