Marketable Content

Sensesse her! :)

Vi har laget ny snowboardfilm som vi har valgt å kalle “Marketable Content”. Vi har følt oss litt på utsiden av snowboardindustrien. Bokstavelig talt når man snakker om distanse, men også langt distansert i form av “vi vet ingenting om snowboardindustrien”. På It’s Tits i vår dukket temaet om hva som er regnet som “markedsførbart innhold” i snowboarding opp i flere anledninger. Hva er standardene for hva som er regnet som “markedsførbart innhold” i snowboarding? Det virket som det var mange bokser å tikke av.

For det første, du burde helst bo i USA, eller i hvert fall tilbringe mye tid der. Vi hørte at man må nå ut til folk, få tak i et kamera, dra ut og filme, skape prosjekter, uten budsjett, være veldig flink på snowboard, ha det gøy, smile, være kreativ, ha din egne unike stil (men fortsatt passe inn)... Du må altså være veldig mye på en gang.

Vi ble rett og slett litt forvirret av alt og synes det var litt vanskelig å navigere alt. Fra der, å prøve å “cope” med den forvirringen, bruker vi humor. Med tittelen “Marketable Content” insinuerer vi at vi prøver å skape noe industrien og snowboardmerkene vil ha, noe som er en spøk. For vi ender jo opp med å gjøre det på vår egen måte, den måten vi kan og kjenner til.

Vi ønsker ikke å ta bort de allerede eksisterende standardene om hva som er sett på som “marketable content”. Vi ønsker heller å starte en samtale og diskusjon om hvordan det kan eksistere flere standarder side om side for å gjøre industrien enda mer inkluderende. Inkludering kan skje på mange området og nivåer. Hvem er det rom for i industrien geografisk sett og estetisk? Vi ønsker veldig gjerne å høre hva folk tenker om dette!

Ny surfekomité har avholdt sitt første møte!
23.2.2024

Ny surfekomité har avholdt sitt første møte!

Vi ønsker den ferske komiteen lykke til med sitt viktige arbeid for å styrke surfesporten i Norge.

Recap NC & NM Kongsberg SBX
20.2.2024

Recap NC & NM Kongsberg SBX

Sjekk ut recap fra NM og NC i Kongsberg her

20 nyutdannede snowboardinstruktører de siste ukene
19.2.2024

20 nyutdannede snowboardinstruktører de siste ukene

Brettforbundet har de siste to ukene gjennomført flere instruktørkurs, hvor 20 nye lokale trenere nå står klare!

Resultater NC & NM SBX
18.2.2024