Ny surfekomité har avholdt sitt første møte!

Torsdag 22. februar samlet den nyutnevnte surfekomiteen seg på Teams for sitt første møte. Møtet var preget av en ambisiøs agenda, og mye engasjement.

Den nylig sammensatte surfekomiteen består av en imponerende gruppe medlemmer, inkludert H.K.H Kronprins Haakon, Sara Bianca Gilje, Andreas Møgster, Joacim Nyhaugen, Ole Kristian Fjelltun-Larsen, Katrine Røed, Tommy Langseth, Helle Løvseth, Ingeborg Sofie Nakken, og Thomas Olsen.

En engasjert og dyktig gjeng frivillige på jobb for surf i Norge!

På dagsordenen sto viktige punkter som fastsettelse av landslagskriterier og norgescupkalender, samt utarbeidelse av årshjul, roller og arbeidsgrupper. Målet er å gi hele surfnorge klarhet i søknadsprosesser for arrangementer, kontaktpersoner, kriterier for landslag, tidspunkt for uttak, og mer. Følg med på brettforbundet.no og Instagramprofilen @brettforbundet_surf for løpende oppdateringer om sakene som ble behandlet på det første møtet.

«Det er virkelig gledelig å endelig være i gang med arbeidet. Jeg er imponert over sammensetningen av komiteen, mangfoldet av kompetanseområder representert, og ikke minst det engasjementet som ble tydelig demonstrert i vårt første møte. Dette gir meg stor tillit til at vi sammen kan jobbe for å styrke surfesporten i Norge. Jeg ser frem til å være en del av dette dedikerte teamet og jobbe for en positiv utvikling i årene som kommer»
, sier visepresident surf, Sara Bianca Gilje.

Komiteen, som jobber for alle klubber og medlemmer, ønsker å være tilgjengelig for alle som ønsker å fremme saker. Innspill kan sendes til visepresident, Sara Bianca Gilje eller generalsekretær, Bijora Sardarian. Vi ønsker den ferske komiteen lykke til med sitt viktige arbeid for å styrke surfesporten i Norge.

Teenage Rampage 2024
24.4.2024

Teenage Rampage 2024

Norske skatere gjør det bra i Frankrike!

Norgescup Kristiansand Recap
23.4.2024

Norgescup Kristiansand Recap

Recap fra norgescupen Kristiansand 20. april