Recap fra parasamling og parallellslalåm-konkurranse på Tryvann

Arrangementet ble gjort i samarbeid med vår hovedsponsor Aker ASA og Stiftelsen vi. Dagen startet en smule kaldt, men folk hadde heldigvis kledd seg godt nok til å ikke fryse fast. Det satt heller ingen stopper for den gode stemningen i bakken. I konkurransen deltok totalt 9 stykk, hvor 8 av de var i Open herre klassen og 1 deltok i open kvinne klassen.

Takk til Sondre Taubøll som lagde edit fra eventet!

All foto under er tatt av Jørn Simen Aabøe

Resultater Open herre:

1.    Anders Gylterud

2.   Gustav Fjeldheim

3.   William Grimsrud

Resultater Open kvinner:

1.    Fiola Staff

Grunnet en litt for smal løype for parallellslalåm ble det besluttet at vi heller kjørte en enkel slalåmløype der alle deltakerne hadde 3 runs. Dette opplevde vi heldigvis ikke som problematisk for utøverne, da det ble enklere å følge med og heie på de som kjørte.

Landslagskjører Øyvind Kirkhus sammen med deltaker Henrik
Parasamlingen var utrolig gøy. Det var inspirerende å se alle som kom og deltok å kjørte knallbra i løypa. Vi gleder oss masse til neste gang! - sier Sondre Hylland som er Arrangement- og anleggsansvarlig i Brettforbundet.
Styreleder i Funkis snowboardklubb, Andreas Eitrheim, hadde også noen fine ord om eventet: Jeg er veldig fornøyd med arrangementet! Det ble en god start på sesongen med både unge og eldre til start. Vi håper at slike kule arrangementer sammen med blant annet Brettforbundet kan bidra til å få barn/unge og voksne med funksjonsnedsettelser med på sidelengs aktivitet sammen med oss.

Tusen takk til Funkis Snowboardklubb, Stiftelsen Vi og Aker ASA for et fantastisk arrangement. Også stor takk til våre industripartnere Session, Burton, Volcom, Nitro og Boardshop.no!