Snowboardnerder søkes til snowboardawards

-men vi trenger jurymedlemmer og nominasjoner

2020 er allerede på vei inn i historiebøkene som året der alt ble snudd på hodet, men til tross for en amputert sesong er det mange som har utmerket seg, og vi skal gjøre alt vi kan for at de som har imponert mest skal kunne stå foran oss på scenen i oktober.

MEN for å kåre vinnerne trenger vi nye jurymedlemmer!

Vi er derfor på leting etter de største snowboardnerdene der ute, som er både engasjerte og objektive. Er du en ekspert på et tema, eller bare jevnt over interessert i det som rører seg i snowboardnorge? I så fall vil vi ha deg med! Send en mail til awards@snowboardforbundet.no der du forteller hvem du er og hva du kan mye om!

Nominer dine favoritter

Selv med kompetente jurymedlemmer er det helt umulig for juryen å få med seg alt som har skjedd i snowboard-Norge det siste året. Vi er derfor avhengige av at folket engasjerer seg og nominerer sine favoritter. Send dine forslag til awards@snowboardforbundet.no, eller send oss en direktemelding på facebook/instagram. Skriv også litt om hvorfor denne fortjener en nominasjon. Alle nominasjoner må være innsendt innen 17. August.

I utgangspunktet er det følgende priser som deles ut, men det kan også endre seg ut fra hva dere der ute mener bør hedres. Juryen kan både legge til og trekke fra hvilke priser som deles ut i oktober.

Årets mannlige kjører
Årets kvinnelige kjører
Årets gjennombrudd
Årets event
Årets bilde
Årets edit
Årets part
Årets klubb
Årets anlegg
Årets triks
Årets ildsjel
Årets standout
Æresprisen

Har du tatt årets bilde?

For å kåre årets bilde trenger vi at bilder blir sendt inn. Her er muligheter for både de som lever av foto, og unge lovende fotografspirer. Send inn ditt/dine beste bilde(r) fra sesongen som var til awards@snowboardforbundet.no. Alle bilder må være innsendt innen 17. august.

Rent Særforbund
7.12.2021

Rent Særforbund

Høsten 2021 ble Brettforbundet sertifisert som Rent Særforbund.

Røisland på pallen i Steamboat
5.12.2021

Røisland på pallen i Steamboat

‍Mons Røisland tok tredjeplassen i dagens big air-finale i Steamboat USA, og samler dermed dyrebare poeng til OL-kvalifisering.

Seksuell trakassering
3.12.2021

Seksuell trakassering

Seksuell trakassering skal meldes fra om

Disse er nominert til SnowboardAwards!
2.12.2021

Disse er nominert til SnowboardAwards!

Tiden er inne for å kåre årets beste snowboard-prestasjoner. Først ut er Årets triks. Se hvem som er nominert og stem frem din favoritt!

Dobbel pallplass i debuten
30.11.2021

Dobbel pallplass i debuten

‍Niklas Bøyesen Lohne-Hansen tok både andre- og tredjeplass i sin første Europacup. Nå ser målet om VM på hjemmebane lyst ut!

Følg verdenscupen i Steamboat her!
29.11.2021

Følg verdenscupen i Steamboat her!

‍Lørdag 4. november er det klart for andre stopp i verdenscupen, med big air i USA. Her finner du alt du trenger å vite om konkurransen.