Søk om spillemidler til utstyr kjøpt i 2022!

Spillemidler til utstyr 2022

Det er nå klart for en ny søknadsrunde, hvor klubber tilknyttet NIF kan søke om spillemidler til utstyr kjøpt i 2022! Ordningen omfatter utstyr kjøpt i 2022 (med fakturadato i 2022).

Søknadsfristen er onsdag 15 mars 2023.

Vi oppfordrer alle til å søke i god tid før søknadsfristen!

Informasjon om hvilke utstyrstyper ordningen omfatter, retningslinjer for ordningen, nødvendig veiledning og kontaktpersoner finnes på NIFs hjemmeside, under Klubbguiden og temasiden for Støtte- og tilskuddsordninger. Gå til siden her.  Veilederen finnes også her.

Godkjent utstyr for Brettforbundet:

• Portpakke (inkl. flagg)
  • Rails til snowboard og skatebord
  • Sikkerhetsnett
  • Trampoline
  • Komplett snowboard - lagspakke (til utlån)
  • Ryggplater
  • Bigair bag
  • Tidtakerutstyr
  • Komplett skateboard - lagspakke (til utlån) - dvs. komplett skateboard og beskyttelse som hjelm, kne, albue og håndledd.
  • Sikkerhetsutstyr skateboard (hjelmer, kne- og håndleddsbeskyttelse) – lagspakke (til utlån)
  • Mobile parkelementer (skateboard)
  • Komplett surfebrett – lag til utlån
  • Førstehjelpsutstyr surf
  • Våtdrakt til utlån
  • Arrangementstelt (skate, surf og brett)

Det søkes om utstyrsmidler i SportsAdmin, hvor søknadsskjema finnes under menypunkt «Organisasjon» og «Utstyrsmidler». Man benytter samme brukernavn og passord som man ellers bruker i Min idrett.

Har du aldri vært innlogget med din «Min idrett»-bruker før, går du til siden https://minidrett.nif.no/ og klikker på «Ny bruker». Har du tidligere vært innlogget, men glemt ditt brukernavn eller passord, klikker du på «Glemt brukernavn/passord?»

Personer med følgende funksjoner registrert i SportsAdmin har tilgang til søknadsskjemaet:

• Leder, daglig leder, adm. leder og org.ansvarlig KL/BL

Det er ikke mulig å sende inn søknaden to ganger! Sørg derfor for at søknaden er fullstendig før den sendes. Kopi av fakturaer som ligger til grunn for søknaden skal lastes opp og legges ved søknaden.

Husk at merverdiavgiften skal inkluderes i søknadssummen.

For å lette behandlingen av søknadene ber vi om at fakturaer som inneholder både utstyr som det søkes om støtte til og annet utstyr merkes slik at det tydelig kommer frem på fakturaene hvilket utstyr og kostnader som inngår i søknaden.

Tekniske spørsmål knyttet til innsending av søknader rettes til Idrettens Support.

Ta kontakt med klubb- og utdanningsansvarlig Magnus Bye på magnus.bye@brettforbundet.no for spørsmål rettet mot utstyrstyper og retningslinjer.

Lykke til!

Høvdingen av Høgevarde 2024