TIDSSKJEMA NC big air og NM halfpipe 17. mars

Tidsskjema

NYTT Tidskjema NC BA Wyller/NM HP Wyller!!

Grunnet vær og sikkerhet flyttes NC Big Air til søndag 17. mars og kjøres først på dagen etterfulgt av NM i HP som kjøres etter NC BigAir er avsluttet.

Tidsskjema for både NC BA Wyller/NM HP Wyller finner dere under her:

DEL 1 NC BigAir

Søndag 17.mars NC BigAir Skimore Oslo Wyller

09.00-10.00 Registrering bakre del av Wyllerstua

10.00-10.10 Kjørermøte Kids, Yngre Junior og Junior, Open, på flata i bunn av Wyller Arena / BigAir

10.10-11.00 Trening Kids, Yngre Junior og Junior, Open, Wyller Arena / BigAir

11.00-11.10 Shape

11.10-12:50 Konkurranse Kids, Yngre Junior og Junior, Open 3 run, 2 beste teller (deltakere må spinne to forskjellige veier)

13:00-13:30 Premieutdeling BigAir Kids, Yngre Junior og Junior, Open

DEL 2: NM Halfpipe

Søndag 17.mars NM Halfpipe Skimore Oslo Wyller

12.00-13.00 Registrering bakre del av Wyllerstua, for de som ikke er påmeldt i NC BA

13.30-13.40 Kjøremøte Yngre Junior, Junior, Open og Masterclass på flata i bunn av Wyller Arena / BigAir

13.40-14.30 Trening Yngre Junior, Junior, Open og Masterclass Wyller Arena / BigAir

14.30-14.40 Shape

14.40-16.00 Konkurranse Yngre Junior, Junior, Open og Masterclass Wyller Arena / BigAir (Open kjører 3 run, 2 beste teller, deltakere må spinne to forskjellige veier)

Premieutdeling Yngre Junior, Junior, Open og Masterclass (så fort konkurranse det lar seg gjøre etter endt konkurranse)

16:30 A Day 4 Jake med Burton og Brettforbundet, Wyller (Alle deltakere, crew og publikum kan bli med å feire snowboard med å hedre en av pionerene av sporten, Jake Burton. Alle kjører ett felles run i UL løypa i Wyller)

Kjørermøtene er KUN for deltakere!

Alle deltakere må gjøre seg kjent med tisdplan og følge med på endringer som annonseres på Instagram, Facebook og Brettforbundet.no

NB! Alle som skal delta møte opp til registrering innenfor angitt tidspunkt. Har du ikke mulighet til å ta ut bib selv må du få noen andre til å gjøre det for deg da det ikke er mulig å hente utenfor angitt tidspunkt. Husk å levere bib tilbake etter konkurransen.

Med forbehold om endringer.

En jury bestående av rennleder, TD, kjørererepresentant og hoveddommer vil bestemme nødvendige endringer i eventet med bakgrunn i værforhold, sikkerhet og alt vedrørende gjennomføring av konkurransen på en rettferdig og sikker måte.

Hvis det er aktuelt med endringer opplyses deltakere om hva endringene kan innebære på kjørermøtet.