Verdens Kuleste Dag 2023

Verdens Kuleste Dag 2023: Brettglede, solskinn og smittende latter!

Oslo, 3. september 2023 - Akershus festning, en historisk perle midt i Oslo, ble forvandlet til en lekeplass for store og små eventyrlystne sjeler. Brettforbundet var igjen så heldige å få spre sin brettglede på Verdens Kuleste Dag. På denne spesielle dagen, ble Sparebankstiftelsen DNBs visjon om å utløse gode krefter brakt til liv, til stor glede og moro for barn og unge. Brettforbundet spilte en viktig rolle i å gjøre denne drømmen til virkelighet, og resultatet var fantastisk.

Med gratis utlån av trampoliner, skateboard og indoboards, samt en egen skaterampe og et dedikert instruktørteam, var Brettforbundet klare til å vise frem ekte brettglede. Barna strømmet til, og latteren som fylte luften var smittsom. Mens solen skinte fra en skyfri himmel og varmen omfavnet oss, var det alltid en mulighet for de små eventyrerne å finne litt skygge. Tegnebord og komfortable Fatboys (sakkosekker) ble satt opp som et herlig pauseområde, hvor barna kunne hvile og lade opp til neste eventyr.

Det var beundringsverdig å se hvordan instruktørene hjalp barn i alle aldre med å finne balansen på skateboard og utforske nye triks på trampoline. Dette var ikke bare en dag med brettglede, men også en dag med mestring og utfordring. Verdens Kuleste Dag minner oss om at uansett hvor gamle vi er, er det alltid tid for lek og utforskning. Vi vil takke Sparebankstiftelsen DNB og Sentralen på det varmeste for å gi oss en uforglemmelig opplevelse. Verdens Kuleste Dag 2023 var en ekstraordinær dag, og vi gleder oss allerede til neste års eventyr!  🌟🛹🌞

Best Foot Forward Europe
1.5.2024

Best Foot Forward Europe

To norske på pallen i Helsinki, Finland!