Brettforbundet x Verdens kuleste dag

Brettforbundet har i flere år deltatt på Sparebankstiftelsen DNBs årlige gratisfestival Verdens Kuleste Dag, og i år er intet unntak! I morgen stiller vi derfor opp med instruktører og alt fra ramp, skateboard, trampoliner, indoboards til annen brettmoro nede på Akershus festning.

For åttende gang kan Sparebankstiftelsen DNB arrangere Verdens Kuleste Dag på Akershus festning - en dag hvor 33 ulike organisasjoner, som alle har fått støtte av Sparebankstiftelsen DNB, tilbyr et vidt spekter av aktiviteter som barn og unge kan få prøve gratis, enten man liker å drive med idrett eller å være kreativ med andre ulike aktiviteter.

Verdens Kuleste Dag er med andre ord en dag som virkelig setter Sparebankstiftelsen DNBs formål ut i livet - nemlig å skape glede og morro for barn og unge. At Brettforbundet igjen får være en del av dette er derfor stor stas, og i tillegg en viktig del av realiseringen av Brettforbundets inkluderingsprosjekt Brett for alle, som har til hensikt å kunne gi alle som ønsker det en mulighet til å oppleve gleden med brettsport.

I fjor ble det en dag fylt med mye brettglede og aktivitet. Vi ser derfor frem til nok en fin dag nede på Akershus festning.

Les mer om dagen her!

Les recap fra fjorårets Verdens kuleste dag her!

Best Foot Forward Europe
1.5.2024

Best Foot Forward Europe

To norske på pallen i Helsinki, Finland!