Følg Dew Tour i Colorado her!

Lørdag 18. desember er Marcus Kleveland, Mons Røisland og Ståle Sandbech klare for sesongens første slopestyle-konkurranse. Her finner du alt du trenger å vite om konkurransen.

Kvalifiseringen, som egentlig skulle gått av stabelen på torsdag, har blitt utsatt i flere omganger på grunn av snøvær og kraftig vind. Dermed holdes både kvalifisering og finale på lørdagen. Begge deler sendes direkte på Dew Tour sin nettside.

Følg Dew Tour live her!

Sesongen startet litt trått for de norske med en mislykket big air-kvalifisering i Chur. For to uker siden klaffet det imidlertid for Mons Røisland, som tok tredjeplass i Steamboat. Til tross for gode resultater i big air er det ingen hemmelighet at slopestyle er det norske lagets foretrukne gren, derfor blir det ekstra spennende denne uken.

Sandbech har allerede en førsteplass fra Dew Tour i 2018 og en tredjeplass fra i fjor. Røisland har også en tredjeplass fra både 2017 og 2018.

TBA: Kvalifisering

19:15 - 19:50 (10:35-11:50 lokal tid): Finale

Best Foot Forward Europe
1.5.2024

Best Foot Forward Europe

To norske på pallen i Helsinki, Finland!