Stem på årets videopart!

23. mai arrangeres Norges første SkateboardAwards - på Facebook. Her skal vi hedre fjorårets helter og inspirasjonskilder, og ikke minst kose oss med ei lita feiring. Nominasjonene legges fram av en skuddsikker jury satt sammen av komiteen i Brettforbundet. På grunn av korona-situasjonen må vi være kreative i gjennomføringen av årets event. Det jobbes derfor med hvordan festen kan kjøres over nett.

Ni priser vil ha en publikumsavstemning som sammen med juryen vil være med å avgjøre disse prisene.

Stem også på:

Årets nykommer

Årets Standout

For å bli nominert til årets filmpart må man ha levert gnarly, teknisk og variert skating, og i tillegg vist kreativitet, originalitet, et personlig uttrykk og stil. Årets filmpart må også gi et positivt bilde av skateboard som miljø og aktivitet. Enhver part teller, uavhengig av om det er fra en film eller onlinepart.

Disse er nominert til årets videopart:

Heitor da Silva, Adidas part

Heitor ripper alt fra tradisjonelle til sære og unike spots. Heitors unike stil og skills fanger oppmerksomheten og skiller seg ut i mengden.

Kevin Bækkel, Higher Power

Kevin befester sin posisjon som en av verdens mest gnarly skatere. Uredd skater han spots de fleste andre ville hatt mareritt om.

Marcus Shaw, Free

Marcus er power og finesse kombinert. Alt stemmer når han skater, helt fra fargen på skolissene til flicken på flippsa.

Gustav Tønnesen, Adidas Reverb

Gustav-parten som verden har ventet på, og som han leverer! I tillegg til å skate så avslappet som bare Gustav kan, så drar han på med noen bangers som vil gå inn i historien.

Didrik Galasso, Enjoi Deedz Nuts

Didrik leverer sin første proff-part. Hans utradisjonelle og kreative skating taes til et nytt nivå i denne parten. Kreativitet, style, gnar og skateglede i ett.

Slik blir X Games Aspen 2021
25.1.2021

Slik blir X Games Aspen 2021

Ståle, Marcus, Mons og Frditjof er klare for X Games Aspen denne uken. Her finner du all info om konkurransen.

Kleveland på pallen i Laax Open!
22.1.2021

Kleveland på pallen i Laax Open!

Marcus Kleveland gjorde slopestyle-comeback med tredjeplassen i Sveits.

Åpning av BUA Grunerløkka
19.1.2021

Åpning av BUA Grunerløkka

BUA´s nye tilskudd i Bydel Grunerløkka skal gi flere barn og unge muligheten til å oppleve gleden av skate- og snowboard.

Hvem fortjener å bli nominert til Skateboard Awards i 2021?
13.1.2021

Hvem fortjener å bli nominert til Skateboard Awards i 2021?

Brettforbundet gleder seg til å dele ut Skateboard awards for andre gang, i 2021!

Følg Laax Open her!
12.1.2021

Følg Laax Open her!

Kleveland, Bergrem og Røisland er klare for finale i Sveits. Her finner du alt du trenger å vite om konkurransen.

FIS-registrering
12.1.2021

FIS-registrering

For å kunne delta i en FIS konkurranse må du ha en gyldig FIS lisens. Her finner du info!